Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

« Tilbake til Ledige stillinger

MENY Holmestrand søker ringehjelp til kasseavdelingen

MENY Holmestrand søker ringehjelp til kasseavdelingen

I MENY ønsker vi å gi kunden det lille ekstra. For kunden betyr dette den gode handleopplevelsen, med all den servicen, matgleden og inspirasjonen de får med på kjøpet. Er du lidenskapelig opptatt av mat og gleder deg over å kunne gi kunden det lille ekstra, er MENY stedet for deg.

Ved MENY Holmestrand søker vi en fleksibel ringehjelp til kasseavdelingen. Medarbeiderne i kassen er butikkens fremste ambassadører, og du er ofte den eneste butikkansatte kunden har kontakt med i løpet av handleturen. I tillegg til å slå inn varer, er kasseavdelingen ansvarlig for påfyll og salg av aviser og blader, tobakksvarer, gavekort og apoteksvarer.

Arbeidsoppgaver: 

  • Hovedsakelig kassererarbeid
  • Kundebehandling og salg
  • Varehåndtering
  • Renhold
  • Andre forefallende oppgaver i avdelingen

Kvalifikasjoner:

  • Du er helt rå på kundeservice!
  • Du har fylr 18 år
  • Du har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Du smiler med øynene og er en utadvendt person
  • Du kan arbeide selvstendig og er punktlig
  • Du har en effektiv og kundevennlig arbeidsform med godt humør

Vi tilbyr:
Varierte arbeidsoppgaver i et hektisk miljø innen Norges største dagligvarekonsern. Muligheter for mer jobb ved sykdom og ferier. Vi har en rekke opplæringsprogrammer gjennom vår egen interne skole, og det er store utviklingsmuligheter i kjeden.

Med 200 butikker og en omsetning på 18 milliarder kroner er MENY Norges ledende og mest ekspansive supermarkedkjede. MENY står for et unikt og suksessrikt konsept innen norsk dagligvare; ferskvarer, stort vareutvalg og høy fagkompetanse. MENY satser sterkt på utvikling av kunnskap og matglede.
NorgesGruppen