Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

« Tilbake til Ledige stillinger

MENY Jessheim Gystadmarka søker assisterende butikksjef og ferskvaresjef

MENY Jessheim Gystadmarka åpner dørene 19. oktober.

Med 200 butikker og en omsetning på 18 milliarder kroner er MENY Norges ledende og mest ekspansive supermarkedkjede. MENY står for et unikt og suksessrikt konsept innen norsk dagligvare; ferskvarer, stort vareutvalg og høy fagkompetanse. MENY satser sterkt på utvikling av kunnskap og matglede.

Assisterende butikksjef: 

Som assisterende butikksjef ved MENY Jessheim Gystadmarka er du nestkommanderende i ansvaret for den daglige driften av butikken. Du er også ansvarlig for drift og oppfølging av butikkens kolonialavdeling. Du får videre et betydelig personal- og resultatansvar, og skal lede butikken etter selskapets overordnede mål og verdier i samråd med din kjøpmann. Du går foran som et godt eksempel og yter service, samtidig som du inspirerer dine medarbeidere.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for den daglige driften av butikkens kolonial-, frukt og grønt- og kasseavdeling
  • Personalansvar
  • Gjennomføring av kampanjer
  • Oppfølging av automatisk varebestilling
  • Utvikle og vedlikeholde driftsrutiner
  • Jobbe aktivt med salg og salgsfremmende tiltak
  • Kjøpmanns stedfortreder og høyre hånd


Vi søker etter deg som:

  • Har god erfaring fra butikkdrift, logistikk og ledelse
  • Utdannelse innen varehandel eller fagbrev innen salgsfaget er ønskelig, men erfaring og dokumenterte resultater kan kompensere for dette
  • Er detaljorientert, strukturert og handlekraftig
  • Evner å lede og organisere dine medarbeidere
  • Har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig

Ferskvaresjef

Som ferskvaresjef har du totalansvaret for den daglige driften av vår ferskvarelinje som består av avdelingene: kjøtt/delikatesse, bakeri, fisk, ost og ferdigmat. Din hovedoppgave blir å lede avdelingene dine til gode resultater og bidra aktivt til at MENY Jessheim Gystadmarka skal være kundens førstevalg.


Arbeidsoppgaver:

  • Personalansvar for avdelingens medarbeidere
  • Innkjøpsansvarlig og totalansvarlig for det økonomiske resultatet for hele ferskvareavdelingen
  • Kontakt med leverandører og kunder
  • Salg og produktveiledning
  • Ansvar for daglig drift av avdelingen
  • Trygg mat og våre internkontrollrutiner
  • Svinn og kvalitetskontroll


Kvalifikasjoner:

  • Personer med fagbrev som butikkslakter, kokk, fiskehandler, pølsemaker eller liknende vil bli foretrukket
  • Solid erfaring fra dagligvare/servicehandel
  • Fortrinnsvis erfaring som leder og kjennskap til personaladministrasjon


Personlige egenskaper

  • Du ser viktigheten av god ledelse, og evner å motivere dine medarbeidere til å yte sitt beste
  • Du er strukturert og opptatt av orden og kvalitet i alle ledd
  • Du er helt rå på matlaging, og har ekte matglede!
  • Du har stor arbeidskapasitet og god gjennomføringsevne
  • Du er opptatt av at kunder og de ansatte skal trives hos oss


Vi kan tilby:


Spennende og utfordrende lederstillinger innen Norges største dagligvarekonsern, og for den rette personen kan vi tilby gode betingelser og utviklingsmuligheter.

Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen.

Vennligst markér hvilken stilling du ønsker å søke på. 

Annonserig av resterende stillinger vil bli gjort medio mai. 

Med 200 butikker og en omsetning på 18 milliarder kroner er MENY Norges ledende og mest ekspansive supermarkedkjede. MENY står for et unikt og suksessrikt konsept innen norsk dagligvare; ferskvarer, stort vareutvalg og høy fagkompetanse. MENY satser sterkt på utvikling av kunnskap og matglede.
NorgesGruppen