Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

NorgesGruppen - fakta

  • 1835 dagligvarebutikker i 89 prosent av landets kommuner
  • KIWI, MENY, SPAR og Joker er våre dagligvarekonsepter
  • 914 utsalgssteder servicehandel
  • Deli de Luca, MIX og Jafs er våre servicehandelskonsepter
  • 1021 selvstendige kjøpmenn
  • 40 000 medarbeidere med 70 ulike nasjonaliteter
  • 1200 samarbeidspartnere

Siste nytt fra NorgesGruppen

NorgesGruppen reduserer plast på fersk frukt & grønt
NorgesGruppen reduserer plast på fersk frukt & grønt

NorgesGruppen skal redusere bruken av plastemballasje på fersk frukt & grønt solgt i våre butikker med 20 prosent innen 2020. Avokado kommer i pappbeger fra 1. mai, og til sommeren kan jordbærene nytes fra pappkurv.

Les mer
Undersøkelse fra Konkurransetilsynet
Undersøkelse fra Konkurransetilsynet

Konkurransetilsynet har nylig gjennomført en undersøkelse hos NorgesGruppen og andre kjeder i det norske dagligvaremarkedet for å få klarlagt om det har foregått et konkurransebegrensende samarbeid mellom kjedene i bransjen.

Les mer
Vinner nye kunder i sterk markedskonkurranse
Vinner nye kunder i sterk markedskonkurranse

NorgesGruppens kjeder økte omsetningen og vant nye kunder i 2017. - I dag presenterer vi vår samlede års- og bærekraftsrapport. Kort oppsummert velger flere kunder våre butikker, og handlekurven er litt større og litt sunnere. Det er en stor tillitserklæring til de 40 000 medarbeiderne og kjøpmennene som står på hver eneste dag for å tilby de beste butikkene, sier konsernsjef Runar Hollevik.

Les mer
Fakta om dagligvare

Fakta om dagligvare

Her presenteres fakta og dokumentasjon på markedet for dagligvarer i Norge.

Ambisjonene i praksis

Kundene sparte mer enn én milliard kroner
Kundene sparte mer enn én milliard kroner

Aldri tidligere har kundene spart mer gjennom Trumf. Fordelsprogrammet er bedre og utvidet til nær sagt alle bransjer.

Les mer
Enklere og raskere handel
Enklere og raskere handel

NorgesGruppens kjeder utvikler netthandel i takt med etterspørselen. Vi ser at nettkundene er flinke til å benytte seg av tilbud, de handler sunnere og planlegger bedre.

Les mer
Bedre kundeopplevelser
Bedre kundeopplevelser

Sju av ti spiser middag sammen i hverdagen, men mange vil ha mer variasjon på middagsbordet. Det har MENY, SPAR og KIWI gjort noe med.

Les mer