Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

Vi skal gjøre morgendagens handel billigere og bedre, inspirere til gode matopplevelser og bidra til grønne og sunne valg.

NorgesGruppen - fakta

  • 1835 dagligvarebutikker i 89 prosent av landets kommuner
  • KIWI, MENY, SPAR og Joker er våre dagligvarekonsepter
  • 914 utsalgssteder servicehandel
  • Deli de Luca, MIX og Jafs er våre servicehandelskonsepter
  • 1021 selvstendige kjøpmenn
  • 40 000 medarbeidere med 70 ulike nasjonaliteter
  • 1200 samarbeidspartnere

Siste nytt fra NorgesGruppen

Handelens Miljøfond – handelens store miljøsatsing!
Handelens Miljøfond – handelens store miljøsatsing!

Fra 15. august er Handelens Miljøfond i gang, det er gode nyheter for miljøet. NorgesGruppen har vært med som initiativtaker, og jobbet sammen med resten av handelsnæringen for å få etablert fondet. Allerede er representanter for omtrent 80 prosent av plastposene som omsettes i Norge, medlemmer.

Les mer
Egg fra Eldorado tilleggsmerkes med «ofte god etter»
Egg fra Eldorado tilleggsmerkes med «ofte god etter»

NorgesGruppen kommer med tilleggsmerkingen «ofte god etter» på en rekke produkter som er merket «best før». Kvarg-produkter og egg fra Eldorado finnes nå i butikk med tilleggsmerkingen «ofte god etter», og snart følger utvalgte kjøttprodukter etter.

Les mer
Tapetserte NM-pallen i frukt og grønt
Tapetserte NM-pallen i frukt og grønt

NorgesGruppen stakk av med hele pallen da beste kjede ble kåret under NM i frukt og grønt i dag morges. MENY stakk av med seieren etterfulgt av KIWI på andre plass og SPAR på tredje plass.

Les mer
Fakta om dagligvare

Fakta om dagligvare

Her presenteres fakta og dokumentasjon på markedet for dagligvarer i Norge.

Ambisjonene i praksis

Kundene sparte mer enn én milliard kroner
Kundene sparte mer enn én milliard kroner

Aldri tidligere har kundene spart mer gjennom Trumf. Fordelsprogrammet er bedre og utvidet til nær sagt alle bransjer.

Les mer
Enklere og raskere handel
Enklere og raskere handel

NorgesGruppens kjeder utvikler netthandel i takt med etterspørselen. Vi ser at nettkundene er flinke til å benytte seg av tilbud, de handler sunnere og planlegger bedre.

Les mer
Bedre kundeopplevelser
Bedre kundeopplevelser

Sju av ti spiser middag sammen i hverdagen, men mange vil ha mer variasjon på middagsbordet. Det har MENY, SPAR og KIWI gjort noe med.

Les mer