Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

Servicehandel

NorgesGruppens satsing innenfor servicehandel består av egeneide konsepter samt deleierskap i selskaper.

Kjedene Deli de Luca, Mix, Dolly Dimple´s, Jafs og Kaffebrenneriet, viser alle godt driv i 2016. I bensinstasjonsmarkedet har NorgesGruppen Servicehandel etablert Deli de Luca på 65 Esso-stasjoner, og omsetningen i 2016 viser at mat- og drikkekonseptet har blitt tatt godt imot av kundene. Markedet for servicehandel er i en spennende utvikling hvor ferdige måltidsløsninger og kaffe er blant kategoriene med størst vekst. Servicehandel omsetter årlig for 3 500 MNOK med total 850 utsalgssteder. Konkurransen i markedet retter seg også mot dagligvarebutikker og kaffebarer som satser på mat og drikke for folk i farta. Trendene innen spisevaner er større krav til enkelhet, ferskhet og kvalitet.

Deli de Luca

Dolly Dimple´s

MIX

Jafs

Kaffebrenneriet

Big Horn Steak House

NorgesGruppen