Nyhetsarkiv

Sorter på:
    21.03.2024

    Podkast: Slik ble 2023

    Nysgjerrig på NorgesGruppens årsresultat for 2023? Bli med bak tallene i siste episode av Øre for mat.
    21.03.2024

    Kundevekst og sterk kostnadskontroll forbedret NorgesGruppens årsresultat

    Flere kunder i butikkene, god kostnadskontroll og store investeringer som har gitt en mer effektiv og bærekraftig drift, styrket NorgesGruppens konkurransekraft gjennom 2023.
    08.03.2024

    Ny podkast: Vi markerer fiskens dag!

    Nysgjerrig på hva NorgesGruppen gjør for å øke og påvirket forbruket av fisk og sjømat? Da kan siste episode av podkasten Øre for mat anbefales.
    08.03.2024

    Nye tildelinger fra Grofondet

    Grofondet gir støtte til prosjekter som bidrar til å få opp forbruket av og kunnskapen om norsk frukt og grønt. Pæren Colina er et av prosjektene som nå får midler.
    07.03.2024

    NorgesGruppens støtteordning for solceller - 2024

    NorgesGruppen har en ambisjon om å bli klimanøytral. Et konkret tiltak er å produsere egen fornybar energi der det er mulig. NorgesGruppens støtteordning er derfor etablert for å hjelpe butikker som er tidlig ute med å etablere solceller på tak. Tot
    15.02.2024

    Ny podkast: Hvilke trender dominerer dagligvarenyhetene?

    I disse dager fylles butikkene våre opp med over 1000 nye produkter. Men hvorfor har vi egentlig nyhetsslipp, og hvilke trender og tendenser preger dette lanseringsvinduet?
    01.02.2024

    Rekordhøy norskandel i 2023

    Norskandelen på egg, kylling og lam i NorgesGruppens butikker endte på 100 % i 2023. På svin og storfe var andelen på hhv. 98 og 99 %. Totalt for alle landbruksprodukter ble norskandelen 73,1 %. Dette er rekordhøyt og en økning på 4 % fra 2022.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 »