Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

illustrasjonsbilde
Nyhetsarkiv

Sorter på:
    15.05.2015

    Spesialpølser er vekstvinneren

    Innenfor pølsekategorien er det de smaksrike og krydrede som er vekstvinneren. Hos NorgesGruppen har omsetningen av spesialpølser økt med 51,5 prosent på to år.
    08.05.2015

    Ferske norske grønnsaker ute i butikkene

    Tilgangen på ferske norske grønnsaker øker for hver uke. Norske tomater, gressløk, lollo, ekeblad, hjertesalat og babyleaf er på vei ut i butikkene.
    07.05.2015

    Feilaktig fremstilling

    Aftenpostens artikkel i dag gir et misvisende bilde av maktbalansen i norsk dagligvare. I artikkelen hevdes det at eierne av dagligvareselskapene «sitter igjen med en langt større del av pengene enn de liker å gi inntrykk av».
    27.04.2015

    Støtte til hjelpearbeidet ved Middelhavet og i Nepal

    NorgesGruppen gir støtte til Leger Uten Grenser som sender personell til krisene som har oppstått etter flyktningstrømmene ved Middelhavet og jordskjelvet i Nepal
    21.04.2015

    Grunnløse beskyldninger fra Forbrukerrådet

    Forbrukerrådet påstår i et brev at NorgesGruppen har presset Ringnes og Hansa Borg til å gi fra seg distribusjon av varer. Saken er omtalt i Aftenposten i dag.
    16.04.2015

    Stadig flere forbrukere velger Nøkkelhullet

    Omsetningen av varer merket med nøkkelhullet økte med 7 prosent i NorgesGruppens kjeder i fjor.
    13.04.2015

    Generalforsamling

    For aksjonærene i NorgesGruppen ASA avholdes ordinær generalforsamling i selskapets lokaler i Karenslyst Allè 12 -14, Skøyen i Oslo tirsdag den 5. mai 2015, klokken 14.00.
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
NorgesGruppen