Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

illustrasjonsbilde
Nyhetsarkiv

Sorter på:
    31.10.2013

    Jakter på lokalmat-skatter

    Lokalmatsalget her til lands steg i fjor med 8,4 prosent. NorgesGruppen ønsker å bidra til at den sterke veksten fortsetter.
    31.10.2013

    NorgesGruppen inn i dansk dagligvarehandel

    NorgesGruppen inngår i dag en avtale som gjør at selskapet blir største aksjonær i det danske dagligvareselskapet Dagrofa.
    25.10.2013

    NorgesGruppen godkjent som ny deleier i Dagrofa

    Danske konkurransemyndigheter har i dag godkjent at NorgesGruppen kan bli ny deleier i Dagrofa i Danmark.
    24.10.2013

    Et hundretalls EMV-varer med ny merking

    Hos Unil og NorgesGruppen pågår det et større prosjekt, som er omtalt i dagens VG, der tydeligere merking rulles ut fortløpende for egne merkevarer.
    21.10.2013

    Støtter strengere krav til Nøkkelhull-mat

    - Vi støtter forslaget om at merkeordningen skal revideres på nytt og at det blir krav til saltinnhold i all mat merket med Nøkkelhullet, sier ernæringsfysiolog Aina Marie Lien i NorgesGruppen.
    15.10.2013

    Joker sørger for kontanter til TV-aksjonen

    Joker-ansatte over hele landet bidrar til årets TV-aksjon ved å være iført egne buttons med oppfordring til kundene om «huske å ta ut penger til TV-aksjonen!».
    09.10.2013

    Skeptisk til søndagsåpne butikker

    - NorgesGruppen ønsker ikke en lovendring som gir en generell adgang til å holde åpent på søndager, sier konsernsjef Tommy Korneliussen.
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
NorgesGruppen