Konkurransen i restaurant- og servicehandelsmarkedet har den senere tid blitt forsterket ved at flere aktører har etablert seg.
- Det er en spennende mulighet for Dolly Dimple’s å ta del i utviklingen av verdens største merkevare innenfor pizzamarkedet. Domino’s vil kunne bidra til at restaurantene når ut til et større marked og flere pizzaelskere, sier kjededirektør Marianne Ødegaard Ribe.
NorgesGruppen ble kontaktet av flere potensielle kjøpere etter at det ble kjent at sammenslåingen med Peppes Pizza ikke ble godkjent av Nærings- og fiskeridepartementet.
Kenneth Lorentzen, Country Manager for Domino’s Pizza i Norge ser frem til å utvikle selskapene videre og bli kjent med menneskene.
- Vårt langsiktige mål er å bli den ledende pizzaaktøren i Norge, sier Lorentzen. Dolly Dimple`s har en svært lang historie. Vi ser frem til å starte integreringen av selskapene og å bygge en solid plattform for videre vekst og utvikling, sier Kenneth Lorentzen.