NorgesGruppen lanserer forsikringstilbud i fordelsprogrammet

Det nyetablerte selskapet Trumf Forsikring AS skal formidle liv- og skadeforsikringer levert av Frende Forsikring.
16. juni 2017

Medlemmer i Trumf kan nå kjøpe forsikringer på trumf.no og samtidig spare Trumf-bonus. Forsikringstilbudet vil gi Trumf-medlemmene ytterligere fordeler og et bredere medlemstilbud.

- NorgesGruppen ønsker å samarbeide med Frende Forsikring fordi det gir oss mulighet til å tilby Trumf-medlemmene noen av landets beste forsikringer til konkurransedyktige priser, sier Sverre Lexow, daglig leder av Trumf Forsikring.

Trumf-medlemmene får rabatt når de samler forsikringene, belønning som lojal kunde og Trumf-bonus på toppen. Trumf Forsikring bestilles på trumf.no eller på telefon hos en rådgiver på det nye kundesenteret, der Frende leverer kundeservicetjenester.

Forbrukerundersøkelser viser at forsikringstjenester er attraktive medlemsfordeler i fordelsprogram. Trumf er i vekst og nærmer seg 2,4 millioner medlemmer.

- Ambisjonen vår er å ha et langsiktig samarbeid med Frende Forsikring der vi videreutvikler forsikringstilbudet basert på vår kundeplattform og fordelsprogram for å differensiere oss i markedet, sier Sverre Lexow. Målet er at forsikringstilbudet fra Trumf Forsikring skal være tidsriktig og relevant samt tilpasset kundenes behov, legger han til.

Frende Forsikring eies av 15 norske sparebanker og er et av Norges raskest voksende forsikringsselskap.

- Samarbeidet med NorgesGruppen om Trumf Forsikring gir Frende en unik mulighet for enda kraftigere vekst i mange år fremover. Vi har stor tro på at også Trumf-medlemmene vil bli fornøyde både med forsikringene våre og Norges beste kundeservice, sier salgs- og markedsdirektør Erik Bjordal i Frende Forsikring. Markedsundersøkelser (EPSI 2016) viser at Frende også har de mest fornøyde kundene i landet etter skadeoppgjør.

Mer informasjon finnes på trumf.no.

Kontaktpersoner:
Ingrid Solberg Gundersen, kommunikasjonssjef, NorgesGruppen, 97 51 44 95