Per-Erik Burud antatt omkommet i båtulykke

Det er med stor sorg vi mottok meldingen om den tragiske ulykken i Vestfold som antas å ha krevd tre liv, deriblant adm. direktør Per-Erik Burud og hans kone. Våre tanker går til barna, familiene, venner og kolleger.
14. juli 2011

Per-Erik Burud og hans kone etterlater seg to barn. Familie og pårørende blir tatt hånd om.

- Det er med stor sorg jeg mottar dette budskapet. Per-Erik Burud var en høyst energisk, kunnskapsrik og engasjerende leder, som var flink til å knytte til seg og utvikle gode medarbeidere. Han har dermed lagt grunnlaget for en fortsatt god utvikling i KIWI. Han vil bli dypt savnet som leder og kollega i hele NorgesGruppen, sier konsernsjef i NorgesGruppen Tommy Korneliussen. - Våre tanker går nå først og fremst til Anita og Per-Eriks to barn og nærmeste familie.

- I KIWI ble beskjeden mottatt med vantro. Per-Erik har vært en unik leder siden 1991. Han var en svært energisk, hardtarbeidende og samlende kulturbygger og motivator, som har skapt begeistring på alle nivåer i organisasjonen. Hans evne til å få fram det beste i hver enkelt var enestående. Per-Erik vil bli dypt savnet som venn og kollega, sier Terje Navjord og Tor Kirkeng i KIWI minipris.

Kontaktinformasjon:
Kine Søyland, informasjonssjef NorgesGruppen: 900 79 888