SPAR vil doble salget av bleier og barnemat

SPAR vil doble salget av bleier og barnemat

SPAR fortsetter å fri til småbarnsfamilier. Nå relanseres bleie- og barnematkampanjen SPAR Junior. SPAR ønsker å doble omsetningen av bleier og barnemat.
13. januar 2017

- SPAR Junior er vårt bidrag i kampen for å vinne småbarnsfamiliene. Vi vil ha flere barnevogner i butikkene våre, forteller markedssjef i SPAR/EUROSPAR, Martin Munthe-Kaas.

Kampanjen gir 25 prosent Trumf-bonus på all barnemat og Libero bleier, og nå er også Libero wipes inkludert. Syv nye reklamefilmer er spilt inn for å gi både kampanjen og de kjente merkevarene et ekstra fokus. Salgsmålet er offensivt: 

-        Målet er å doble omsetningen av bleier og barnemat i SPAR og EUROSPAR. Nå håper vi å vinne hjertene til småbarnsforeldrene, avslutter Munthe-Kaas.