Hopp direkte til innhold

Hopp direkte til Søk

illustrasjonsbilde
Nyhetsarkiv

Sorter på:
    13.11.2012

    Momskuttkampanje øker interessen for økologiske varer

    Siden oppstart av Kiwi sin momskuttkampanje 22. oktober, har salget av økologiske varer økt med hele 56 prosent.
    07.11.2012

    - Et dilemma for norsk dagligvare

    NorgesGruppen ser at noen beliggenheter gir grunnlag for å ha søndagsåpent, mens andre ikke har nok kunder.
    06.11.2012

    28 prosent velger Nøkkelhullet

    28 prosent av befolkningen velger Nøkkelhullet når de handler matvarer, viser tall fra Norsk spisefakta 2012. Det er dobbelt så mange som for to år siden.
    26.10.2012

    Meny Saga ble Årets matgledebutikk

    Meny Saga i Skien; butikken der matglede har fått størst spillerom i 2012.
    23.10.2012

    Miljøpris til ASKO

    ASKO har blitt tildelt NHOs miljøpris for logistikk og transport. Prisen ble utdelt på den store transport- og logistikkonferansen som pågår på Gardermoen i disse dager med over 700 deltakere, herav statsråder og stortingskomiteer.
    17.10.2012

    NorgesGruppen støtter TV-aksjonen 2012

    Søndag 21. oktober går årets TV-aksjon av stabelen. I år går inntektene til organisasjonen Amnesty International, som jobber for å avdekke og stanse brudd på menneskerettigheter.
    16.10.2012

    - Mindre prisøkning i butikk enn hos Tine

    Nationen har gjennom flere oppslag skrevet at dagligvarekjedene har skylden for økte priser på ost i september. Sannheten er at forbrukerprisen på ost faktisk har økt mindre (+2,4 %) enn Tines pris ut i butikk (+3,9 %) i løpet av det siste året.
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53
  54. 54
  55. 55
  56. 56
  57. 57
  58. 58
  59. 59
  60. 60
  61. 61
  62. 62
  63. 63
  64. 64
  65. 65
  66. 66
  67. 67
  68. 68
  69. 69
  70. 70
  71. 71
NorgesGruppen