Koordinator kundeservice
Brenner du for en god kundeopplevelse?
Unil AS er ansvarlig for import, utvikling, innkjøp og markedsføring av produkter under
NorgesGruppens egne merker, og har en portefølje på over 4000 produkter. Unil AS er eid av NorgesGruppen, og har produkter innen både mat- og non-food-kategoriene. Vi fører sterke merker som bl.a. First Price, Eldorado, Folkets, Unik, Fiskemannen, Fersk & Ferdig og Jacobs Utvalgte i vår portefølje. Filosofien bak våre egne varemerker er enkel; du får samme eller bedre kvalitet enn tilsvarende merkevarer til lavere pris. Du finner våre dagligvareprodukter i NorgesGruppens egne butikker: Meny, Kiwi, Spar, Joker, Jacobs, Nærbutikken og Bunnpris
Vi er på jakt etter en ny kollega som brenner for kundeservice. Er det deg?
Som Kundeservice koordinator:
Varighet: Fast
Kundeserviceteamet til Unil er selve bindeleddet mellom kundene/forbrukerne og avdelingene internt i selskapet. Gjennom deres kommunikasjon sørger de for at kunder, forbrukere og leverandører får en positiv opplevelse når de er i kontakt med Unil.
Din dedikasjon til kundeservice og effektiv kommunikasjon vil være avgjørende for å skape gode kundeopplevelser og bygge langsiktige relasjoner med våre kunder og forbrukere.
Kundeservice koordinator stillingen er en del av kvalitet- og bærekraftsavdelingen. Som Kundeservice koordinator svarer du på henvendelser og reklamasjoner knyttet til mat og non-food produkter, både med tanke på kvalitet, produkttrygghet og bærekraft for å nevne noe. Unil har ingen egen produksjon og man må derfor påregne å bruke en del tid på skriftlig dialog med både norske og utenlandske leverandører.
Hos oss vil du få:
- en interessant og utfordrende stilling i et hektisk miljø
- et godt arbeidsmiljø med flinke og trivelige kolleger
- jobbe i et bærekraftig sertifisert bygg sentralt plassert på Skøyen
I denne jobben vil du få ansvaret for:
- betjene forbrukertelefon på hverdager mellom kl. 10 og 14
- svare forbrukere og kunder pr. telefon, e-post og brev
- registrere henvendelser og reklamasjoner i egen database
- oppfølging av reklamasjoner, både internt og eksternt
- fortløpende se på arbeidsoppgaver og rutiner og eventuelle forbedringer av disse
- informere Fagsjefer produktkvalitet og Kategori- og innkjøpssjefer om alvorlige enkelt- reklamasjon og trender
- månedlig oppfølging av enkelte leverandører sammen med Fagsjef produktkvalitet
Du er en ideell kandidat om du har:
- Minst 5 års erfaring fra kundeservice
- brenner for å gi gode kundeopplevelser
- kjennskap til bruk av IT-verktøy, gjerne også et CRM-system
- gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig, både i norsk og engelsk
- interesse for mat og varehandel
…. og at du som person er:
- serviceinnstilt
- løsningsorientert
- liker å jobbe strukturert og effektivt
- klarer å se helheten samtidig som du kan gå i detalj
Så hva venter du på? Bli med på teamet og sørg for gode opplevelser for de som er i kontakt med Unil og søk nå! Klikk på Søk knappen for å sende inn en søknad. Dersom du har noen spørsmål eller vil ta en uformell prat, så ta gjerne kontakt med Kvalitet og Bærekraftssjef Wibecke Ødegård Johansen på tlf. 93 83 20 91
Søknadsfrist: 20.07.2025
Søknader vurderes fortløpende, så send inn din søknad så snart som mulig, dersom du er interessert.