Vår års- og samfunnsrapportering
Rapporteringen beskriver hvordan NorgesGruppen skaper verdier og gir tilbake til samfunnet.
Handelsnæringen er en viktig og stor næring for verdiskapingen i samfunnet og bidrar til forretningsutvikling lokalt. Med utsalgssteder fordelt i Norges 430 kommuner, danner vår landsdekkende virksomhet et viktig grunnlag for konsernets verdiskaping i det norske samfunnet.
NorgesGruppen er et stort selskap og med det følger ansvar.
Konsernsjef Tommy Korneliussen.
Menneskene som jobber hos oss, er selskapets viktigste drivkrefter; kjøpmennene som bidrar til levende lokalsamfunn, sjåførene som binder landet sammen gjennom sine leveranser, bakerne som er oppe tidlig for å lage brød, og alle de andre som går på jobb for å betjene kundene.
«Vi gir deg en bedre hverdag» er NorgesGruppens visjon. Vi ønsker at våre kunder har denne opplevelsen i møte med oss, og vi jobber for at visjonen oppleves på samme måte av alle våre medarbeidere – hver dag. Innovasjon og tilpasningsdyktighet i butikkonsepter og virksomheten forøvrig skal gjøre NorgesGruppen fleksibel for endringer i markedsutvikling og overfor forbrukertrender.