Deli de Luca vant internasjonal konkurranse om beste convenience-konsept

Deli de Luca vant internasjonal konkurranse om beste convenience-konsept

Deli de Luca har vunnet prisen Highly Commended Retailer Of The Year for konseptet på Esso-stasjonene.
10. juni 2016

NACS Insight International Convenience Retailer of the Year Awards er anerkjent for sin kompetanse innenfor convenience-markedet. Deli de Luca kom videre i konkurransen også i 2014 og 2015.

- Det er utrolig gøy og motiverende å bli sett internasjonalt, sier kjedesjef Tormod Lier i Deli de Luca og Tiger AS. Vi jobber hardt for at Deli de Luca skal være rå på innovasjoner i flere kategorier, fortsetter Tormod, som i vår har rullet ut Deli de Luca på utvalgte Esso-stasjoner

I konkurransen var følgende andre aktører nominert.

- Vi tilbyr et utvidet sortiment av mat og drikke som øker kvaliteten på bensinstasjoner, sier kjedesjef Tormod Lier. Vi skal selge gode opplevelser av mat og drikke til kunder som vil ha service, kvalitet og tilgjengelighet, noe vi ser blir godt mottatt av kundene våre, sier Tormod.

KONTAKTPERSON

Ingrid Solberg Gundersen
Kommunikasjonssjef Bærekraft, Finans og Konsern
97514495