« Tilbake til Ledige stillinger

Vil du bidra til å sikre høy kvalitet på våre masterdata?

Vil du bidra til å sikre høy kvalitet på våre masterdata?

Brenner du for varehandel og vil bidra til å sikre at vi alltid har korrekt informasjon om varene i våre system? Da kan dette være noe for deg. Vår solide ressurs på området skal gå over i pensjonistenes rekker, og vi søker nå den som vil ta over og utvikle området videre.

Ansvarsområder

  • Innhenting og vedlikehold av varedata både elektronisk og gjennom kontakt med leverandører og kategoriavdelingen
  • Verifisere og generere dataflyt mellom forskjellige systemer
  • Registrering, oppdatering og oppfølging av pris, PLU-lister, kampanjer ol.
  • Melde og følge opp avvik
  • Bistå med analyser og rapportering av salg
  • Sikre gode rutiner og prosesser for kontroll av datakvalitet
  • Ha tett samarbeid med andre avdelinger i organisasjonen for å sikre smidig og effektiv informasjon og vareflyt

Om deg

Vi søker deg som er nøyaktig, ser detaljer og samtidig har et helhetlig perspektiv på oppgavene. Det er viktig å være selvgående og har evne til å sette deg inn i og løse nye problemstillinger. Vi setter også god kommunikasjon høyt og ser etter en lagspiller som vil bidra i vårt gode arbeidsmiljø.

Vi tror du har relevant utdannelse innen økonomi, logistikk eller varehandel, men erfaring innen kategoriarbeid, masterdata, produktkunnskap eller liknende kan kompensere for formell utdannelse. Det er også en fordel å ha noe erfaring fra butikk.

Sterk tallforståelse, solid kunnskap i excel og generell IT-kompetanse er en forutsetning. Du må være analytisk og målrettet i arbeidet, og kunne kommunisere godt både muntlig og skriftlig.

Vi tilbyr

Hos oss får du en variert og spennende hverdag i et solid selskap i god vekst. Vi er opptatt av en god og trygg oppstart ved å ha en solid onboardingsprosess med faglige dyktige kollegaer. Du vil også få en spennende innsikt i bransjen og en variert arbeidshverdag med mulighet for personlig vekst og faglig utvikling. 

Som et ASKO-selskap i NorgesGruppen har vi fordelen av å være et selvstendig selskap i et konsern med mange muligheter. Vi er opptatt av kvalitet og skikkelighet i alt vi gjør, og du vil være en del av et dedikert team som jobber mot felles mål. Stillingen rapporterer til IT-sjef.

Vi har konkurransedyktige betingelser, og gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi holder til i lyse lokaler på Brobekk, med kantine og god tilgang på offentlig transport og parkering. 

Nysgjerrig?
Ring oss gjerne! IT-sjef Anders Frømyr, tlf. 471 71 819 eller HR-leder Astrid Algaard, tlf. 932 00 214.

Søknadsfrist 31.oktober.

 

Storcash er landets største matmarked for profesjonelle kunder. Med 11 butikker fra Bodø til Kristiansand er vi godt etablert i store deler av landet. Vi har et bredt og variert utvalg av både rene råvarer og bearbeidede produkter, emballasje og drikke til alle anledninger. Vareutvalget er skreddersydd for restauranter, kaféer, kantiner, catering, take away, gatekjøkken, kiosker og dagligvarebutikker. Hos oss kan kunden selv plukke ut sine råvarer - når de trenger dem. Vi er et selskap med stor takhøyde og flat struktur, og setter arbeidsmiljø høyt på agendaen. Hos oss får du en arbeidsdag med varierte og spennende utfordringer i et faglig sterkt miljø. På Kjedekontoret er vi i dag 16 medarbeidere, mens vi totalt i selskapet er i overkant av 180 medarbeidere som hver dag jobber for å gi kunden den beste handleopplevelsen. Storcash er en del av engrosvirksomheten i NorgesGruppen, og omsetter for nærmere to milliarder kroner.